Cuma, Şubat 23, 2007

Sigaraya Başlamanın Özendirici Dikenli Yolları



Ik zat in de eerste van de Havo. Al mijn vrienden rookten, maar ik niet. Ik had het wel geprobeerd, maar ik vond het hartstikke vies. Toen zeiden ze dat ik een mietje was en ze gaven me steeds sigaretten. Om er bij te horen heb ik toch een paar keer meegerookt en zo werd ik verslaafd aan roken. Eigenlijk ben ik nu kwaad op mijn vrienden van toen en ook op mezelf omdat ik zo stom was om mee te doen. Ik heb al een paar keer geprobeerd om te stoppen, maar het lukt me gewoon niet.
Als jij slim bent, maak je niet dezelfde stomme fout als ik!


Bas Verhagen


(HAVO birinci sınıftaydım. Bütün arkadaşlarım sigara içiyordu ama ben içmiyordum. Denemiştim tabii ama çok pis bulmuştum. O zaman bana sütçocuğu dediler ve sürekli sigara verdiler. Ben de "ait olma" amacıyla bir kaç kez içtim ve böylece sigara müptelası oldum. Aslında şu anda arkadaşlarıma ve kendime çok kızgınım, onlara eşlik edecek kadar aptal olduğumdan. Bir kaç kez bırakmayı denedim ama başaramadım.
Sen akıllıysan, benim yaptığım hatayı yapma!

Bas Verhagen)

Yukarıdakini okuyunca kendimi gördüm otuzaltıyıl öncesinde.

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

I am a
Petunia

What Flower
Are You?